(^^,)

Thursday 2 June 2011

Cara Membuat Tempahan Baju Kurung Tradisional

Kepada sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan baju kurung tradisional dengan saya, berikut adalah cara membuat tempahan:
  • Hubungi saya (019-9128481) untuk tempahan.
  • Bila sudah confirm, sila hantar kain untuk dijahit, baju ukuran serta maklumat diri kepada saya dengan cara berikut:
    • Pos kepada:
      • Munirah Atirah bt Abdul Hai
        665-D Bunut Payong,
        15150 Kota Bharu,
        Kelantan.
    • Datang ke rumah saya. (Klik untuk rujuk peta)
    • Kirim kepada wakil saya di Kuala Lumpur:
      • Zulbahari (013-9088336)
        • Taman Keramat AU3
        • JKR Maju Tower
    • Boleh juga aturkan temujanji dengan saya untuk berjumpa (hanya sekitar Kota Bharu, Wakaf Che Yeh, Pengkalan Chepa, dan lain-lain yang berdekatan).
    • Saya akan mulakan jahitan dan akan maklumkan bila baju siap dijahit.
    • Urusan bayaran hanya setelah baju siap dijahit. Hanya pelanggan yang belum pernah berurusan dengan saya perlu membayar pendahuluan sebanyak 50%.

    No comments:

    Post a Comment