(^^,)

Wednesday 1 June 2011

Bila Muni Mula Menjahit Baju Kurung Tradisional


Assalamualaikum...

Saya sebenarnya baru berjinak-jinak dengan dunia jahitan. Dengan bantuan dan kerjasama daripada mama saya yang lebih berpengalaman dalam dunia jahitan, saya bersedia menerima tempahan BAJU KURUNG TRADISIONAL dengan tawaran harga yang rendah bagi memahirkan lagi diri saya.

Saya sedia menerima tempahan menjahit BAJU KURUNG TRADISIONAL sekitar Kota Bharu, Kelantan dan Kuala Lumpur.

Saya juga menerima tempahan secara ONLINE dan POS bagi sesiapa sahaja yang berminat untuk membuat tempahan jahitan.

Saya boleh dihubungi melalui:
  1. Telefon/Sms
    • 09-7476477 (Rumah)
    • 019-9128481 (Muni - saya sendiri)
    • 019-9166396 (Kak Mah - mama saya)
    • 013-9088336 (Zul - suami saya, merangkap wakil di Kuala Lumpur)
  2. Email
    • munimontel@gmail.com
  3. Facebook
  4. Datang Ke Rumah
    • (sila rujuk peta - maaf peta tak cantik sebab edit2 kad jemputan kahwin. hihiii...)

Klik untuk paparan lebih besar

Klik untuk paparan lebih besar

No comments:

Post a Comment